Dag 7 – Mitt favoritprogram – och varför

Tjaa, jag är ju ganska dålig på att kolla på tv men några av det bästa serier jag vet så är det väl Honey Boo Boo Child, Supernatural och Big Bang Theory! Jag gillar faktiskt det mesta som visas på tv, dokumentär, djurfilmer, komedi, skräck, action, fantasi osv. Fast i fall jag fick välja tar jag nog BBT, det har jag kollat på längst och man skrattar varje gång. Det är sjukt roligt att titta på och samtidigt har det en röd tråd till varje episode. Handlingen är grym och karaktärerna lika så, passar alla som gillar att skratta :-)
 
Det handlar om två killar som båda jobbar med fysikjobb vet inte vad det ska kallas. Nördar om man får uttrycka det så? De har båda lite olika regler och Sheldon som den ena heter är verkligen jääätte seriös, är väldigt noga och punktlig men samtidigt otroligt smart, han är verkligen stört skön! Sedan har vi den andre, Leonard som är en ur gullig kille men som aldrig riktigt lärt sig hur man får tjejer. När deras nya granne Penny flyttar in blir allting omställt i hans hjärna. En kärlek historia börjar kretsa kring dom två samtidigt som deras två vänner Howard och Rajesh ställer till det vissa gånger eller hjälper andra gånger. Man får helt enkelt följa deras liv och hur det går för allas kärleksliv. Så dessa personer handlar allting egentligen om och sedan ploppar fler personer upp i rutan osv men dessa är huvudrollerna. 
 
Har man inte sett detta, missa inte något stort i erat liv för fasen. KOLLA! :-)
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback