Dag 3 – Min favorit årstid och varför. Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Hejsan en snabb sammnfattning av helgen :-)
 
Fredag: Umgicks med Anton och Natta, spelade kort oså ;-) Mamma och min brur kom hem då också men det var jag inte hemma för att se :PPPppPP
 
Lördag: Julmarknaden rullade på och jag tjänade in massa pengar på alla lotter, vet inte hur det fick för de andra men jag är skapt för att sälja så hade gärna stannat kvar och sålt mera. Mitt "team" på Lénie och Amanda funkade as bra så :-) Tog med Anna hem och chillade litt, gjorde musikvideos, kollade på Insidious Chapter 2 och åt chokladbollar, bääästaaa i mitt liiiiv ♥ 
 
Söndag: Anna och jag fixade pepparkakshuset och lite pepparkakor, vill hellre kalla det för kaos.... Sedan tog vi oss ut i snövädret med hästarna vilket var skit äckligt då vi inte hade satt på hästarna brodd än så vi halkade runt som på is! Fast jag skriver ju nu så det visar ju på att jag lever iaf ;-) 
 
Har iaf haft en as bra helg med härliga människor :-) Puh.... så nu över till de dagar jag har missat att skriva!
 
 
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
 
Sommar! Det är varmt, man kan bada, vara ute längre, sola, hänga med kompisar UTE, käka glass, rida i sommarvärmen, ha på sig shorts osv osv.... sommar är helt klart bäst! 
 
 
 
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar. 
 
Mina mål är att få en as bra utbildning inom ekonomi och tjäna as mycket pengar. Jag vill ha ett stort fint hus med as fin inredning, precis som jag vill ha det och ha en fin familj med min bebbo! ♥ 
 
Önskningar... eeehhh jag önskar mig: VS body mists, pandora belocker, en ny locktång, en iPhone 5s guld, ett par dr. Beats, löshår, och en maaaassa pengar :)))))
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback