10 dagar framöver!

Hejsan, eftersom jag inte har haft så mycket att skriva om på ett tag tänkte jag följa strömmen för en gångs skull och köra på "10 dagar framöver" :-) Men bara för att berätta lite om denna dag ska jag väl kortfattat säga att jag har fått besked om massa prov oså vilket jag är nöjd med för det mesta! Var äckel mat i skolan idag så vi drog till Palermo och käka, kycklingsallad ♥♥♥♥
 
Kom iaf hem och har bara chillat egentligen, har fått skit ont i halsen så jag hoppas det går över tills imorgon så att jag får komma iväg till gymmet! Gymkortet tar ju slut på fredag så jag måste hinna iväg :( buhu, hatar att vara sjuk....
 
Ska väl ta och mysa ner mig med min bebbo nu och försöka sova lite, så godnatt för idag :-) 
 
Längtar sönder
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback