-

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.


Dag 3 – Min favorit årstid och varför.


Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
 
Dag 5 – Typ av killar jag faller för.

Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 7 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 8 – Min favorithögtid.
 
 
Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
 
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
 
Eftersom jag är lite seg oså får ni allting nu ist :PpppPPPpPP Såååå jaaaa och börjar väl med första nu då! :-)
 
 
 
 
 
1. Jag har haft blond hår med svart underhår i cirka 3 år.
2. Jag älskar att gymma och att vara aktiv, förutom när jag är hemma för då orkar jag inte ens gå på toa
3. Min dröm resa är till Karibien eller New York
4. Jag klarar inte av att ha finnar så jag klämmer sönder hela mitt ansikte ist :))))
5. Jag vill ha tillbaka mitt långa fina hår igen :(
6. Jag shoppar runt 4 gånger per år typ och då "storhandlar" jag oftast
7. Jag är en super dålig förlorare och tävlingsmänniska till 1000
8. Jag är super dålig på att dricka vatten, skulle överleva i öknen lika bra som en kamel typ
9. Jag har flyttat över 12 gånger i mitt liv
10. Jag har aldrig gillat att använda nagellack förens nu
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback