Nowhere but up

Hejsan alla ni! :-) Vad tyckte ni om min sammanfattning, okej? At least I tried ;-) 
Blev väckt för 3:dje gången i rad av att Gulliver hade smitit, suck dessa tillfällen vill man bara sälja honom... Slängde iaf på mig lite kläder och drog iväg till skolan för en chill dag, haha omg skulle skissa på bilden.. nej tack. Är iaf bestämt att till helgen ska jag iväg till Örebro och kolla efter theKey, happyy ♥
 
Började också en egen tumblrblogg idag, dra gärna in och kika beliebers, ska börja lägga upp lite allt möjligt senare men ;) Kanske startar kanske en till?.... hmm ni lär märka! →believe-like-us.tumblr.com← 
 
Ha en fortsatt bra tisdag, puss ♥
 
 
 
Universeum 2013
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback