Never regret something that once made you smile

Hejsan, ville bara slänga in ett litet inlägg om idag, vakande och fixade mig. Drog ner på Erikslund och kollade lite i några affärer, fick med mig en grej som gör att man kan lyssna 2 stycken samtidigt på datorn, as nice! :-) beställt iPhone 5 lurar och livet rullar på ganska bra! 
 
Kastade i mig lite sallad från Max och har kollat tumblr i fasen typ 2 timmar nu, love it ♥ Justin :*
Mår dåligt över allt jag ser, man vill ju så gärna träffa han men hur långsökt känns det inte lixom? Suck, never say never.
 
Har lagt över allt på min dator igen så nu har jag alla bilder och musik igen, jippe! Nu väntar vi bara på att klockan ska bli 20.30 så vi kan hämta biljetterna, har stora förväntningar på den filmen så det är bäst den levererar! ;-)
 
Ny profil bild på fb hurkulattvetaundrarjag
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback