10 saker ni inte visste om mig ♦

Jag tänkte att nu ska jag försöka ha grejer att skriva om så länge tils jag har gjort klart hela inlägget om sommarlovet! Ville också bara berätta för er alla att nu finns det en ruta längs ner på min sida i menyn man kan byta språket med! Måste till att börja med byta språk på knappen märker jag nu, *suck*hahahah kodmallar skit är inte kul alls! Ha en bra dag med att lära alla, ni är grymma ♥
 
♣ Jag ÄLSKAR Justin Bieber!
 
♣ Jag är mörkrädd, till viss del.
 
♣ Jag har svårt att accpetera mig sjävl för den jag är.
 
♣ Folk som säger att pengar inte köper glädje har shoppat på fel ställen! ;)
 
♣ Jag gillar att sitta i dushen
 
♣ Jag hatar mitt hår och vill ha långt, honungsblont hår igen!
 
♣ Jag är alltid kall, fryser typ hela tiden!
 
♣ Jag är en dålig förlorare, riktigt dålig.
 
♣ Jag har varit brunhårig, no bilder.
 
♣ Jag älskar Max's lyxshake, jordgubb ska det vara. Äter tills jag spyr verkligen...
 
 
 
Älskade du! ♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback