Sickness

Känner helt hänging och inte helt 100 alltså! Kanske feber på gång? Hoppas inte det! :c
Har klickat runt på klänningar men fan den jag ville ha är borta och kom tilbaka en gång men måste väl ha missat storleken då så nu får jag verkligen hålla koll men annars för jag ta nån annat och det känns fan skit #ångestöverklänningar
 
Hade konfirmation och snart är det lixom slut? Haha samtidigt som fet tar slut kanske man inte håller kontakten med alla man har varit med dom här månanderna! we'll see helt enkelt! :-) ska ta och sega mig ut i stallet nu och fixa det sista och sen blir det väl lite plugg och kanske lite egen tid om jag är snabb ;-) kan behövas!!!!
 
skulle faktiskt vara kul att få se Justin ändå så lite såhär: aha fan känner jag mig men samtidigt inget fan av hans musik såååå atteeh'. Ifall ni ville veta :-)
 

slänger ut några bilder rå på mitt fula hår som jag verkligen hatar och vill färga, ha i löshår tills det blir långt och hela köret men fan nej, det kommer mitt hår aldrig palla #skjutmiiig
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback