Retell

Hejsan! Har inte haft någe internet för ens nu så jag tar mig väl tida nu rå :-)
Har som sagt varit i Dalarna hos Antons mamma och haft det gött, fick smaka oxfilé och planstek i en smäll för första gången, BAM! Jäääävligt gott iaf :))))))
 
Vi kollade film, åt litt chips, gjorde egengjord glass, lagade annat gott, pratade, hahahaha Anton och jag var typ 5 åringar och dampade runt i hela huset, sprang och lekte asgarva bästaa! :P Har haft det jätte skoj! :-)
 
Landade hemma igår runt 6 och drog vidare till Anton för att kolla Långbens Film, sjukt bra grejer!!!!! La mig och slagga direkt när jag kom hjem. Hade Prao idag och kommer ha hela veckan och jag chillar omkring på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, underbara människor och verkligen en av mina dröm jobb! Åkte till någon indisk restaurang och käkade och hällskotta vad starkt det var och jag tog bara mild?! Haha stackars Maria tog stark så kände smärtan med henne ♥ Satte typ i halsen och helvete vad det brände och självklart skulle en av typ kockarna komma och fråga hur det smaka, satt och hosta upp magsäcken typ och tårarna rann. Skrämde upp han lagom, alltid jag som ska skämma ut mig! Måste ju finnas någon för det också så.....
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback