Påskdagarna

Hejsan, förlåt för skit uppdatering men har inte hunnit, (orkade inte) :****

Nej men jag har haft fullt upp! Fredags åkte jag till en sommarstuga och firade påsk med pappa och Ann-Sofie, hennes tjejer och hennes föräldrar :)
Lördag kom några till som vi firade med åt påskmat och spelade plump heeeela tiden men fasen vad kul det var! Btw, en av dom som var där hette Mathilda som gjorde vattenfallsflätor på mig, loooove sjukt fina!

Söndag åkte jag med Anton och hans alla närmsta till and farmor och farfar och käkade lite mer påskmat!Haha var ganska spyfärdig på allt det där då :P

Igår drog vi ut på sjön och jag satt och sola haha litt sol gör gott ;-) körde bilen och rulla runt där bland alla fiskeställen, kung 👸 Tog en springrunda senare, haha fan skäms Emma vilken skit kondition, men sköööönt

…............................................................

Drog till gymmet med Anton idag men gick inte så bra, skapligt ont i knät samt att Anton skar sig ganska duktigt så vi drog hem, haha min lilla plutte ❤

Tog knappt nå bilder så här får ni fula mobilbilder :))))))))

Hoppas alla haft en bra påsk, puss alla älsklingar ❤❤❤


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback