My one and only

Tjena bloggen! Har haft med mig Anna till v-ås i helgen, var sjukt kul att ha med henne hit! :-)
Åt god mat (och lyxshake från max!!!! ♥) satt ute på balkongen och snackade massa, behövdes! Fångade såpbubblor och blåste. Skrattat och bett Victor att gå typ heeela tiden. Så dryg -.-
 
Pappa har inte trådlöst längre för att raotern (stavning?) så måste ha stickan, orkaa. buhu :c
Men iaf, var med Anna nere på stan och skulle kolla skolavslutningsklänningar  med egna ögon, tror ni jag hittade någon? svar nej. Köpte nada! Men jag får väl titta vidare i guess, Anna däremot köpte 40 nya saker typ :P lite avis på hennes skor! Och tror ni inte byxorna sprack vid innelåret när jag satt mig i bilen påväg till stan med Anna eller, fyfan för livet ibland. Haha älskade dom :c tur man har Anna som gör en på bästa humör ♥
 
var lite dum och satt i stickan före jag laddade in bilderna och nu får den inte plats så får ge dom till er lite senare :* hahhahaha bra Emma. Chillar iaf med solen på balkongen just nu samt litt is te och datorn, helt okej faktiskt! ;-)
 
Blir väl en lugn kväll om jag inte är otroligt och kör lite övningar hemma, hoppas jag är det!
Skriver mera när det finns nått att säga, puuusss mina älsklingar ♥
 
 
 
LOVE YOU

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback