I belong with you, you belong with me, you're my sweetheart

Hej alla barn!!
Ligger i sängen och njuter av ledigheten :)) praoen är alltså slut och kommer sakna det där stället, har haft det väldigt roligt och har inte haft tråkigt en sekund!  Varit ute och ätit, varit på tillträden, gjort objektbeskrivningar, varit med på visningar osvosv.
 
Var duktig och hoppa i springskorna igår och tog en springrunda på 5km, gick faktiskt bättre än jag förväntat mig! :-) sånt gillar vi (y)  Ska iväg på läger med konfirmationen idag, är väl lite som om vi får vara judar på koncentrationsläger för 3 dagar har jag väl uppfattat det som? Bort kastad helg hoppas vi hittar på något kul iaf, pleaaase.
 
Ha en bra helg så länge, puuuuss!
btw, bara jag som inte hittar något till skolavslutningen? :/ Tipsa gärna om länkar ♥
 
 
ahahahahahaha
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback