Vild hjärta.

 
Har kommit hem nu och sitter i sängen och ska slänga igång big bang theory, sjuuukt bra! :)
Har varit i kyrkan med konfan och blev hämtad efter, fixa det sista i stallet och tog in dom och gick sedan och lasta in lite ved, pust! Men nu är det klart! :D
 
Usch måste verkligen fixa systemisen :c sakanar att faktiskt ta bilder. Får se hur jag gör snart! Hur ahr eran dag varit då? Själv funderar jag på vilken bild som blev bäst vilken tycker du vänster eller höger, personligen tror jag höger! :) Kommentera gärna ♥
 
Måste kila nu, hejdå! :*

Vad har du på hjärtat
Postat av: Mergimtare ♡

fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

Svar: tyvärr men har inte bloglovin, men bara bloggbyte annars? :)
Emma Gustavsson

2012-09-27 @ 08:04:13
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback