Du spela mina nerver ut tills dom brast. En cancer i röven vart jag än satt/ hoppas att dom skriver idiot i ditt pass - Timbaktu

"Ignorance is your new best friend" - Paramore
 
Heeeej! :D nu har jag monterat klart sängen, städat flytta på massa saker osv osv.... haha tog mig typ bara 3 timmar, suck men nu är det klart och fyfan vad härligt det är ska jag säga! :) Det värsta är att Anton åkte idag till Liseberg med sina syskon nu måste jag sova själv, men idag har jag lite mer utrymme att tjocka mig på så ;) Får inviga den själv.
 
Nu ska jag bara vila en stund och senare ta mig ut till Gullis och titta till honom eftersom han får stå inne när det är så blött ute :/ Pluttis! ♥
 
Gitarren here we come ;*
 
 
 
Fiiiin säng ^_^
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback