They see me rollin they hatin

Sitter just nu med Lénie och ska plugga lite So, precis gjort eng. provet. Skönt! :)
Har fått börjat lite med handbok i kärlek idag, synd bara att vi bara får göra den på lektionerna! Ska bli kul och se hur det går! :)
 
Outfiten idag är väldig slapp orkade inte fixa mig. Funderar på att stanna hemma imorrn, mår skit. Ont i huvet och fryser, usch :s men vi får se! '
 
Jag saknar min jävla kamera så himla hårt, måste fixa den D':
Solen har Anton målat, och jag märkte det efter och så jag men den vill ju inte jag ha där. Då målar han ett kryss över, lol. Älskar dig ;*
 

 
 
 
 

Vad har du på hjärtat
Postat av: Fanny

Vilken fin tröja!

Svar: åh tack så mycket! :-)
Emma Gustavsson

2012-10-10 @ 18:17:55
URL: http://fannygustafsson.devote.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback