Get up, get down, put your hands up the sound.

Heej, har kommit hem till mamma nu och har fixat lite mer med mobilen, lagt in musik & bilder osv.
Så skönt med en ny mobil :D haha nej nu byter jag ämne!
 
8 månader med älskling idag! ♥
Ska hitta på nått till nästa helg ist typ laga mat, titta film eller nå! Iaf ÄLSKAR DIG!!!! ♥♥♥
 
Ska bara ta det lugnt och så kommer Anton runt 5? Blev inget rida idag, skjuts som fan! :c
hatar jägarsäsongen! Jaja, det är snart över hoppas jag.
Annars har nog inte så mycket hänt, fikade hos pappa idag med kladdmuffins och grädde på.
 
Psst... glöm inte att fråga i min fråga låda högst upp till väster ;)
ni är bäst, puuss! ♥
 
Dagens:
 

Film från igår, Chronicle
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback