We comming to your smile when you wants some fun

EY, ska ut i stallet nu och rida och fixa det sistaaa :)

Har haft en lång dag idag och jisses, det börjar bli slitsamt men så här långa dagar D: mitt psyk mår inte bra typ ;p
Var ju som sagt på bio idag, haha den var sådär, overklig och konstig... så onödiga filmer, fattar aldrig budskapen med dom.... en kille som faller för en tjej efter att ha flyttat från Sverige till Norge, blir fotbollspelare för att impa eftersom hon var det och fick en ny vän som var pervo och använde knulla i varje mening typ, vad ska jag lära mig lixom?
 
Händer nog inte så mycket mer idag, kanske nån film om jag hinner men ah :)
Pusshej ♥
 
 
fulbild från v-ås, skulle iväg till Netto dääär! woop woop
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback