Radioactive

Heej, hinner inte skriva så mycket men jag har bara haft skola och konfa idag så det är ändå inget roligt att höra så ;*
 
Hade iaf as kul på konfan mer vet jag inte vad jag ska skriva just nu :p
drar iväg till Anton ett litet och ska kolla lite gamla bilder oså, myyys! ♥
 
Ointressant inlägg men ta och sug min kuk om ni ska vara så otacksamma :)
Haha nejdå älskar er, puuuss! ♥

 
Bild från i Lördags, fewt söööt....

Vad har du på hjärtat
Postat av: lisa

vad jorde ni på konfan??
är de kul??
har du nårra vener där??
jag gilar din blog!!! <3333

Svar: Massa sammarbetslekar and so on :)Ja det är det väl!
Självklart ;)
tack :D om du har massa frågor har jag en frågelåda uppe i vänsta hörnet, fråga på där vettjah! :)
Emma Gustavsson

2012-11-13 @ 17:09:54

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback