Kväll med bästaa! ♥

Hejhej allihupa! c:

Hade en sjukt bra kväll igår och det måste ske snart igen brudar! :D
Drog till Anna med Lénie efter skolan och fixa lite, gick till Ica och mötte upp Mathilda & Adisa ♥
 
Köpte mat och gick vidare hem till Anna igen, sen fixade vi oss lite innan vi skulle till filmen, stanna vid och köpte lite skit innan vi gick dit! Kom in iaf och det var ju nice ;) Fyfan
bara tröck bakom ögonen när striden kom och ah ALLT! Anna och Mathilda hade det lite jobbigare och fyfan vad vi skratta, skratta så mycket att jag grät istället så ah, jag klarade mig inte så bra!
Kom hem och livet var typ förstört, låg med min katt och tyckte fett synd om mig själv ( för ingen brydde sig typ så... ah  ) Sen kom Anton och hade med sig tomtebloss så då tog jag lite kort och det var väl behövligt!!
 
Har inte redigrerat dom än men ni ska få dom sen! ♥
Ah, tack alla ni för en underbar kväll igår och puss på er! Love u ♥
 
 
 

 
 

Vad har du på hjärtat
Postat av: Anna

Jag och Mathilda skämde ut oss lagom mycket på bion <33333 Haha, jag tror fan vi hördes över hela Arboga! + vad Kawaii jag och Mattis är :P Tack för en underbar kväll! Puss

Svar: haha nejdå <3 Men efter när alla grät och skratta samtidigt, lord folk borde ha undrat lagom då asså ;O Tack själv, love u! Puss
Emma Gustavsson

2012-11-18 @ 14:13:10
URL: http://makemelivee.blogg.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback