Hungry eyes

Hej, mitt internet har varit så jävla segt att jag blev ansedd som offline på Spotify, då kan ni räkna ut hur segt det var....
 
Gick inte att komma ut på internet överhuvudtaget, skit fitta kuk, dööö
Har fått en ny rauter nuu men jag det är fortfarnade ganska segt så jag vette fan -.-
 
Hittade iaf ett par skor igår, samma modell som mina andra "mindre kängor" som är helt klart dom snyggaste modellerna jag haft och sett! Pepperoni denim, äkta läder och allt för as bra pris oxå! (ty for the information)
 
Har annars kollat sista 2 delarna av sista Harry Potter filmen, dööör vad bra dom är och fyfan vad hemska dom är samtidigt :S När folk dör hela tiden, öööhhh *gråter*
 
Idag kommer mormor & morfar och farmor, ska äta gott och lite sånt, fett med nice ;)
Måste börja göra mig iordning om dom ska komma vid 5 :S
 
Pusshej ♥
 
 

 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback