We've had our doubts but now we're fine, and I love you. I swear that's true. I cannot live without you!

Sitter just nu och tittar på film med pappa och Victor! Skulle ha solat idag med det gick ju inte som jag hade tänkt och jag sket i det. Har precis ätit mat och kommer fan inte äta mer idag! Min vikt blir fan bara värre och ångesten jag inte haft på ett tag kom som ett slag i ansiktet.. ska väl dra mig för att titta på BB sen och bara ta det lugnt? ;)


Har förövrigt spela in en video till er, kanske kommer upp idag ;*
Men jag måste fixa den lite och så sen är den eran... kanske!

Saknar lite folk just nu, fan kan ingen ringa mig och snacka lite? D: 
Bebbo ring snart, jag saknar dig! :c <3

fett emo, då ska man umgås med stenar, dom är exakt lika tråkiga som dig då! Haha, jag har fett bra gemförelser!
Ha en fortsatt trevlig fredag! :)






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback