We'll shine like stars in the summer night!

Nu ska jag ta och götta mig ner i sängen och ta emot nästa dag, mångkamp here we go!

Har firat mamma idag och hon fick Bh, trosa och en jätte fin lykta av mig! :)
Grattis på Mors-dag mamma love u! <3

Har spenderat dagen mest med Anton och vi har badat och solat... härligt och jag har börjat fått lite färg nu!
Mamma flätar håret på mig just nu så att jag inte ska behöva platta det, fuck yeah! :D

TISDAG BLIR DET FÄRGNING! :D :D :D som jag har väntat! <3 fyfan vad underbart, mitt hår är verkligen förjävligt just nu och det är ju nästan bara en lögn för det är nog fan värre än så :s

haha intressant sak att veta, I know ;*

Hoppas era mammor fått en lyckad dag och att ni fått en härlig dag sjäva, ses :*


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback