Vad jag köpte! :)













Shorts- Ginatricot!

Linne- HM

















Har tillbringat dagen med Jonna först på morgonen och duchat, skrattat och haft det gött! :)

Enligt med blev helgen lyckad och jag bara längtar till nästa gång fina du! <3

Kom iaf hem idag och hälsade på Chilli, så himla söt och han ska sova med mig idag mohahah! :D ( lägger ut bild imorrn antagligen )

Sen kom Anton och senare åkte vi hem till han och jag har läsit arslet av mig och sen åt vi pizza, eller nej. Jag var duktig, jag åt kebebsallad ist! måste börja nånstans, right? ;)

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig och prata lite till med älskling! Hoppas jag gjort nått vettigt med skolan skit iaf! Godnatt <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback