Sweet dreams are made of this †

jaha ni.... nu har jag varit slarvig med bloggandet igen, förlåt :S men jag har haft fullt upp med andra saker!

Igår tillbringade jag valborg med Anton hemma hos han vid en stor brasa och massa annat folk, min familj fick oxå vara med  ( för dom/ vi är så coola ) och det var trevligt! :) mamma och jag dog där ett tag och ja ... det var ju inte helt normalt :P

Och min korvgrillings teknink var ju för fan sämre än en 3:årings :S första tappa jag, andra vart sänder bränd och den sista gick sönder den så den fick Anton grilla åt mig :$ inte okej att vara lantis och INTE kunna grilla korv.... </3
but that's life..
iaf sen åkte vi hem till mig och slummra till nästa dag och idag har vi hoppat studsmatta och stekt i solen, men jag kommer nog inte bli så värst brun iår :c paniken som uppstår när man inser att man kommer vara en blekfis på avslutningen! D:

Nej nu ska jag ta och göra nått mer vettigt, sova? ;)
haha godnatt alla, söta drömmar <3

och tack Jonna för ditt inlägg som egentligen inte behövdes ;)


jAS69U on Make A Gif, Animated Gifs

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback