"Through the gates of hell. As we make our way to heaven"- Sabaton

har lyssnat lite på Sabaton nu, en skit bra start på dagen ska jag ju säga! :D
Har tagit mig upp och ätit lite frukost även och satsar på 5 km idag! Ska sen ut och skritta Gullis efter en hård träning i paddocken! Sen kommer väl min lilla bebbo tillbaka hoppas jag! :*

Vaknade idag och fick höra: "Jag har saknat dig!" det är så himla gulligt och man ser fram emot att kliva upp en dag till <3

Vi tog oss natten och titta på Insidious, fyfan säger jag bara! På nätter när det är mörkt, titta på en sådan film och vara kissnödig, då snackar vi pina! :o

Det var INTE kul :c
Men jag sov en drömlös natt och det får man väl tacka för? Nej nu ska jag väl ta mig upp och göra nått vettigt! :)

It's not your job to make your own days, and thats important to know!

Nått jag kommit på själv och är bra att gå efter, skriv gärna det på era bloggar om ni vill!

Kramis till dess <3

Nyvaken Emma!

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback