The best makeup a girl can wear is a SMILE!

Tjaa, det är LÖRDAG and no candy.... hur fan hade jag tänkt klara mig? Nej men det kommer nog funka, det handlar om vilja!

Får se om jag kommer ut idag och tränar idag, men rida ska jag iaf! Ska bara titta klart BB iaf.
Igår hade vi ju firande för mig och Hugo som sagt och det var trevligt. Åkte senare hem med Anton och spelade monopol med hans syster och pappa! Fast vi spelade aldrig klart det, kanske skulle göra det sen men vet inte om hon är kvar där :s

men jag har iaf haft en bra fredag med massa folk och jag tackar alla som kom dit.
ha en fortsatt bra lördag, så för vi se om jag uppdaterar nå mer från idag!

kramis <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback