Tagga fotboll imorrn! ♥

Jonnaboi och jag tog oss en dag tillsammans idet fina vädret här i Arboga idag! Gick hem till henne, åt bulle, skratta tills vi grät och kunde knappt stå, träffade Hannes Y och lulla runt på stan och dela på donut! Sen bar det hem med Anton och massa mys ;*
Var så jävla onyttigt idag och åt 2 -1/3 donut, massa fika och typ as mycket saft :P inte okej, men imorrn blir det ju fotbollstunering och då ska vi bränna skiten! :3

Hade sång för människor i trefaldighets gården idag och det gick väl bra? hahah orkade inte bry mig rikigt... var redan inställd på det värsta ♥

Nej nu ska jag snart ta och sova, ska bara prata klart med bebbo :*
Godnatt and wish me luck ♥




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback