Svar på kommentar!



Svar: Hej Sanna! Hmm... vet inte om mina maträtter är så annorlunda men :p
Jag ÄLSKAR tacos, kina mat och massa olika slags sallader! Kyckling, Pasta, Grekisk sallad! Haha en gammal barndoms favorit rätt är även korvstroganoff! :p haha inte på normalt men det är vad jag gärna stoppar i mig av!

Nya godamaträtter...hmm.... kan ju inte direkt kalla mig kocken som bara kan steka ägg, bacon och pannkakor :$
Ett bra mål om du vill ha med lite kolhydrater är omelett! Ägg, bacon, och lite olika grönsaker som: purjo, majs och paprika! Det är jätte gott och verkligen jätte nyttigt! Hoppas jag kom med nått vettigt :s ha det bra, kramis :)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback