Never give up, it's such a wonderful life

Vaknade upp med en sjukling idag, så han fick stanna hemma för idag ;s hoppas du blir bättre snart, ska iaf dit senare idag för att titta till han och just nu är jag så jävla törstig så jag tar livet snart! (tillbaka till saken) Krya bebbo :* ♥

Sovmorgonen tillbringades med me, myself and I och jag har underhållit mig själv med BB! >:D
Jonnaboii kommer antagligen hänga med mig till V-ås i helgen och så ska jag och hon ta oss en titt på lite klänningar till henne och det skulle vara så jävla nice om vi hitta nått åt henne :) ♥ ska göra mitt yttersta! Nej nu ska jag ta och återgå till mig vanliga liv med facebook </3 forever alone :c

nej men det kommer väl lite folk snart hoppas jag! :>
hörs så länge ♥







( we♥it )

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback