Mohahahaha.. vill ni veta hur mitt hår blev? ;)

nu har jag färgat håret och jag är nog nöjd! Jag kan inte riktigt säga det än för det asså fyfan vad länge sen det såg ut såhär men jo jag är skit nöjd! :)

Bild/Bilder kommer senare! ;)

Sitter och lyssnar igenom min låt nu oxå som jag ska ha på fredag, kommer dö men det kommer nog gå bra hoppas jag! Utmaningar är bra + att ingen tycker jag ska hoppa av nu! Hehe egentligen skulle jag vilja bara sitta och titta på eftersom jag vet pressen där uppe! :s men jag älskar ju att sjunga och man kommer ingen vart genom att stå på sitt rum mitt ute i skogen! nejnej, bättre sätt finns det lixom ;)

nu måste jag dra utåt, bussen ni vet! ;) Hejdå <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback