Just like I said, it's ma birthday..








Hur jag har sett ut under denna dag! Sitter just nu hemma efter en timme med Jonna och Anton, det var trevligt men Jonna fick ju inte vara så långvarig :c bitch.. nej men jag är jätte glad över att du kom gumman! Love u <3


Har fått många gratulationer och några saker! En sport Bh, ett par shorts, strumpor och ja... mer får jag på fredag! (:

Inte tänkt på det så mycket, men när jag väl gör det blir jag bara nedstämd, jag har inget att ge tillbaka och nej.. jag vet inte.. jag mår inte bra av detta känner jag! :S men det är ju min födelsedag så jag ska väl inte klaga, right?

Väntar in bebbo nu och så ska vi sova idag här hemma! Har förövrigt börjat med P-piller, fukking awesome shit! :D
( nej men gud skriver man ut sånt? :$ )

iaf, ha det bra så ses vi snart! :*



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback