Ja men... det var ju en kråka!

Rubriken får stå för min fantasilösa sida idag.

Och annars jag har haft massa för mig idag! Har hållt igång hela dagen faktiskt! :)
Efter att bebbo åkte hem tog jag mig som sagt en springtur på 5km, härligt kan man ju lätt säga!

Och fick höra att jag sprang då det på 25min! Så 5km på 25min, vet inte hur jävla bra det är men iaf.. jag är faktiskt riktigt nöjd med det resultatet och gemfört med att springa runt "lilla järnäs" ( en ridrunda jag har) som är 3km var det som att dansa på rosor. Men jag hade även musik när jag sprang!

Tips till er stackarar som oxå ee tjockisar, ha musik på och titta alltid på nånting typ: en sten väldigt långt fram och släpp den inte med blicken! Det kommer göra att du ökar utan att tänka på det och du kopplar bort att du är trött!

Har även skrittat med Gullis som jag oxå sa och det gick bra! Annars har jag varit med Anton hela dagen, tittat på film, metat ( och nej, jag tog inte i en ända jävla fisk.... för jag är livrädd+ att fiskarna verkade inte gilla min tjockis mask på kroken. Fast dom jävlades med mig konstant! )

Väntar på att Anton ska ringa när som helst och har för övrigt stekt ägg, igen. BÖRJA STEK ÄGG, DET ÄR EN SJY JÄVLA BRA SAK ATT KUNNA OCH VÄÄÄLDIGT GOTT! // Okej nu tackar vi Emma här idag för alla fina råd som egentligen folk redan visste och kunde för att Emma är lite retard och har inte fattat att kunna stek ägg är livsviktigt och nog fan den ända sak hon kan göra! Tills dess, take care <3







Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback