If you gonna leave I gonna stay.

Idag har varit så jävla nice asså, men inte på ett sätt! Men fyfan vilket väder Sverige! HÄÄRLIGT! Big Brother's Camilla har försvunnit :'c NEEJ, och när Marcelo höll på att åka.. asså nej han får inte åka! Men han klara sig och Rodney var ju bara en lättnad :)

haha beroende! :p Har tagit det ganska chill hela dagen faktiskt, as chill skola, kommit hem och bara tagit en tur i det fina vädret, jagat fågel i huset.. eller okej.... gömma sig för fågel i huset :$ men iaf...

Och om jag har tur slipper jag vandringen på Tors! För jag ska iväg och sjunga med musiksskolan! :D
det skulle ju vara nått, måste prata med mina lärare får se hur vi gör! :)

Ligger och pratar med bebbo nu och har en katt som chillar pun gmd mig, Chilli <3

Ne.. nu ska jag bli social med min kille Anton igen, älskar dig <3
hejdå fina ni oxå! <3


Bild från fina solvädret idag, fuck yeah!


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback