I would hold you in my arms. I would take the pain away. Thank you for all you've done. Forgive all your mistakes - Christina Auguilera

Har nu varit iväg på den väl igenkända vägen, tänkt, blivit arg, gråtit och lyssnat på allt för bra musik.
Regnet fick dölja allt och jag fokusera på att andas, och bara springa. Det var fint. Och en bra metod.


Har hackat sönder i det här jävla huset, asså ni förstår inte hur jävla kallt det är här?!?!
Skulle dusha riktigt varmt idag tänkte jag, haha..... roligt där Emma! :D Nej det gick ju inte så bra, efter en 10 min så börjar det bli kallt och jag som sitter ner i dushen fick ju bara flyga upp och börja lixom tvätta mig ist, ( brukar bara sitta och låta vattnet skölja över mig ) Jaja, men nu är jag fullfodrad och det börjar bli varmare! :)

Tänkte ta en tur med Gullis oxå, men... det var jätte regnigt och han var verkligen svart... och blöt... nej nej nej, det gillades inte!

Har haft Anton här nu och ska väl ta och titta på BB sen och se hur det gick för Annica och Marcelo på återträffen, blir lite smygtittar bara ;)

Omg, vill verkligen se detta avsnitt, haha det var ju inget nytt? ;O nej nu får ni gå och lägga er mina små hjärtan, puss godnatt! :*

Från dagens face! :$











Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback