I was made for loving you baby.

Hej alla glada och söta! <3

Har just nu firande för mig och hugo! Har fått, röda shorts, sjukt snygg svart blus, 700kr och så kommer det flera sen! :)

Hade fixat upp mig ganska okej, men det blev så kyligt så nu har jag bytt om igen, skit samma...
( ni får bild på det jag HADE på mig )

Anton har varit här med mig nu och har precis åkt hem, kommer tillbaka sen. Får se om han stannar kvar här inatt, hans  syster är här på besök så då kanske han skulle stanna hemma! buhu :C haha nej jag skoja!

nu ska jag kila ut igen och vara social med dom andra, vi hörs!
KRAMIS <3











Bjuder på den :$

Vad har du på hjärtat
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

2012-05-19 @ 10:40:48
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback