Du är ful :)

Haha vettefan vad jag skulle ha som rubrik men den instämmer väl på vissa håll! :)
haha ganska chill dag och slapp både Id. och franska men franskan var ju lite självmant om vi säger så :S men jaja, one time does'nt hurt!
Btw, du som är cool här: jag är vem jag är okej? Lev med det eller stick? Okej, bra tack! :)

Har annars haft en bra dag mest spenderad med Lénie! Det var länge sen och riktigt trevligt! :)
Måste hända oftare! :o
Fint väder idag igen och jag har spenderat den med bebbo! :*

Riktigt nice <3
Och pappa kom förbi med Milkshake till mig idag! :D :D :D :D och jag blev ÖVERlycklig! Och när jag hade ganska lite kvar och pappa hade åkt kan ni chansa vad min älskling gör? Ja ni... han hällde ut den för att jag inte ska ta massa tjockis saker... jag börja fan nästan gråta alltså... men tro inte han gör det för att vara elak, han gör det för han älskar mig och jag behöver nån som ruskar till mig! Jag är så jävla dålig på det här med att hålla mig borta från sött! D: Så han är egentligen bara till stor nytta! Men lixom tänk när jag inte fått dricka det bästa jag vet på as länge, äntligen får det och så försvinner det... man bryter ju för fan ihop! Hahah älskling din bitch älskar dig! :** <3

nej nu ska jag ta och göra nått mer vettigt, chiao! :D

lalala...






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback