Äntligen lite fräschigt! :D

åhh vad sköönt, idag ska jag få ansiktsbehandling! Och sen ska jag sova hos bebbo idag, min lilla sjukling... usch :S men om vi har tur kanske han går till skolan imorrn! <3

Ska iaf bli jätte skönt och sen MÅSTE jag försöka plugga lite, har haft Franskaprov och Musikomprov idag -.-" orkaa

Ser faktiskt fram emot helgen som kommer tillbringas med Jonna, hon skulle egentligen hängt med idag men hon hade ingen skjuts hem :c måste börja umgås mer igen gumman! Jag ska allt hänga som en apa på henne ihelgen och vi SKA skratta och jag ska se henne le, det är mitt mål. Och en av dom bästa belöningar jag har, det är värt slitet! <3

älskar dig min fina ängel, forever and always :*

Vad hände med allt mitt träna? ( svar: fukking tid att inte vara längre, räcker ju inte till )
fuck off time....



Ida's sexiga hår och min allmänt fula hand som bara fular sig på bilden men iaf...
Älskar dig bebbo, I won't let you go ♥

Vad har du på hjärtat
Postat av: Jonna

Älskar dig min fina! <3

2012-05-09 @ 18:18:49
URL: http://centerofattention.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback