You're fucking perfect to me

Hej! Jag ville bara säga att jag har världens bästa vän! Hon ringde mig på skype vid 22.30 och sa
"Eftersom att du sover bättre när jag är med, så kan jag sova här med webb och mic på! Då är jag nästan närvarande!"
Sötnöt jag tycker om dig ♥
Skulle kunna printa och lägga upp en bild på henne, men så elaka ska vi inte vara!
Så nu ligger hon och sover så sött i webb. Jag har sovit 3 timmar sen jag vaknade i söndags.. Jag är inte ens trött.. Men i skolan är jag nästan helt död.. Somnar på lektionerna..

I alla fall:
Emma du är bara bäst, helt enkelt. Min vackra stjärna!

Du är en liten ängel, och jag hade bara tur som sprang ihop med dig!

(Kan bjuda på någon webb-bild som jag tog under lovet istället ↓)


Nej nu ska jag ta och låta Emma's blogg sova.
Adjö! //Jonna

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback