You know I'll never leave this place, if only in my mind.

"Varför känner du dig så konstig igen, jag har försökt att få dig att förstå..." - Mitt huvud tänker.

"Jag känner mig helt enkelt helt jävla opassande just här, just nu.. easy as that. Så långt har tilloch med jag tänkt utan dig ditt jävla blingdstyre." - Svarar jag tillbaka.



Känner mig fortf. besviken men vad ska jag göra, jag kan ju inte bestämma över saker jag inte ens kan ändra på egentligen.
Och jag har av nån konstig anledning ångest, har som en klump i magen och jag kan inte spy upp den, för jag vet att det inte hjälper att skita i den heller...

Skulle behöva nån som kunde berätta vad som för sig går i mitt huvud, jag vet inte ens om ATT jag tänker utan jag sitter lite här, skrattar lite där, ler lite så sådär vart fan som helst, men kommer inte ens ihåg varför... det är läskigt faktiskt.


*******************************************

Ja ni... idag har iaf inte hänt så mycket, har varit hos Anton och myst sönder! Ska väl dit senare imorrn oxå, vet inte vad jag ska göra på förmiddan ska stanna hemma och sova och dö med musik och för hoppnings vis släppa lite på känslorna då när ändå ingen ser. Tänk er att ni känner er smått dåliga men kan inte förklara varför.. ni borde som jag känna er dumma och som nån slags attentionhore, men det vill man inte att folk ska tro och så sitter du där som i mitt fall iaf med helt jävla korkade och ologiska tankar blir nervös och du kan inte säga det till nån inte ens din närmaste. Nej asså fyfan, ångest suger verkligen.


Ska sluta klaga nu för jag vet redan att ingen kommer orka läsa skiten heller och gör helst inte det, men jag var tvungen att skriva av mig.

avslutar med nått mer kuligt från idag. Ida hade kommit hem med ett par hinder stöd och en liten pinne t det som vi skulle kunna hoppa, så då tog jag chansen DIREKT och ut i hagen var det och hoppa lite, det var så länge sen och fyfan vad kul det var. Speciellt när hästen din som inte hoppat på typ 4-5 månader ska göra det igen och lyckas oxå, asså då blir man fan glad asså :)


digga videon och jävlar i helvete vad mycket jag skrev :s





How I look like but just don't show you how I FEEL like...


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback