Världen är inte ful, det är bara vi idioter som förstör den...

I used to roll the dice
Feel the fear in my enemy's eyes
Listen as the crowd would sing
"Now the old king is dead! Long live the king!" -
Viva la vida, Coldplay



Jag hinner inte sova ut, det gör mig utmattad och seg, när folk pratar med mig försvinner jag, vet inte längre vart jag är.. bara blundar med öppna ögon. Folk måste säga om saker flera gågner innan jag uppfattar dom, det gör dom på dåligt humör och visar bara att jag inte bryr, men jag bryr mig.. men kroppen försöker döda mig från insidan, försöker släcka mig, den orkar inte mera. Jag orkar, men inte min kropp. Förlåt..♥



Tog min runda med hesten igår och det var mörkt och kallt. Fixade klart stallet och gick in, ringde upp älskling som försökt fått tag på mig och efter 15 min hade jag duschat och han kommit :*

Ska bara låta denna dag rinna så snabbt som möjligt förbi och sen hem och sova eller nått, hoppas Anton kanske kan komma förbi eller om jag har nån chans att komma till han! <3

vi får se, nu ska jag bara försöka hålla ögonen öppna och hata skolan lite mer för tillfället, den gör mig på dåligt humör, fuck this shit ._.


Dagens frisyr:




Dagens outfit:




typ..

Dagens min:



okej, hejdå nu ..


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback