lalala....

Personligt:

Ditt fullständiga namn? - Emma Marie Gustavsson

Korrekt ålder? - 16 maj 1998

Hur gammal är du om 5 år? - hatar matte* men typ.. 19 va? :S
Längd? - 162 cm
Vikt? - fyfan, vet inte ens själv :$
Smeknamn? - inget D:
Vart bor du? - Arboga, V-ås.
Vad gör du på fritiden? - Är med Anton, rider, gitarr, datorn, träffar vänner <3
Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Svart underhår och blont överhår, blåa ögon (jag vet inte?)
Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Mage, Lår, Näsa.
Vad är du mest nöjd med? - Ögon, hår.
Vad har du för uppfattning om dig själv? - Rolig, shysst... eh.. men jag vet inte :c
Vad vill du jobba som äldre? - Hollywood fru ;D
Hårfärg? - Blond m. svart underhår.
Ögonfärg? - Isblåa :s
Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Älskar att sova med strumpor på och jag sitter ner i dushen för att jag är så jävla tjockis :3
Kan du själv säga att du ser bra ut? - nja..
Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - från en skala 1-10, 9
Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - HÅRET!
Någon vana? - knäcka fingrar
Lyckotal? - 10

Kläder just nu? - mjukisbyxor, linne, tjockiströja.

 

Specielltvänner/folk:

Vad heter din bästa vän? - har många bra!
Hur många nära vänner har du? - oj, 3-4 så där riktigt nära!
Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - haha vafan? x'd
Vet många personer vem du är? - dom vet säkert vem jag är men känner gör dom nog inte! :p
Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - det tror jag!
När var du senast med någon kompis? - Anton är ju ingen kompis så jag kommer inte ihåg :s
Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Jonna tror jag.
Vem sov senast hos dig? - Jonna kanske, eller så äre Anna!
När var du full senast? - inte varit.

Vem såg dig full senast? - no one.

Vem ringde du senast? - Anton tror jag.

 

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? - Har ett.
Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Han är äldre
Är du kär? - ohyes!

Tycker någon om dig mer än som vän? - Anton ;)
Är du redo för att satsa på ett förhållande? - har ett.
Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - finns inga gränser ;$
Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? ja.. men inte så att det avgör! Eller ser den förjävlig ut så...
Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja?
Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Haha gör jag redan ;*
I din klass? - Usch nej.

 

Från kram till sex:

Har du kramat motsatta könet? - yesh
Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - har jag säkert!
Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Men ja xd
Har du pussat någon i motsatta könet? - yes
Har du pussat någon i medsatta könet? - ah
Har du pussat den du tycker om? - nej, det är ju äckligt... VAD TROR NI? seriöst vilka frågor -.-
Har du pussat någon inför folk? - Japp
Kysst någon inför folk? - Juppjupp!
Hånglat inför folk? - det också.
Vem var ditt första hångel? - lalala..
Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1?
Vem är ditt bästa strul? - är jag efter eller? för jag brukar inte känna efter och gemföra..
Och vem är ditt senaste? - Koller, nu Anton Johansson <3
Ditt snyggaste hångel? - Anton Johansson! <3
Skäms du över att hångla inför folk? - nej.
Haft sex med någon på offentlig plats? -
Haft sex överhuvudtaget? -
Hur gammal var du första gången? -

Hur länge sen var det du hade sex? -
Hur gammal vill du vara första gången? - känner man sig redo spelar det väl ingen roll
Blivit dumpad efter sex? -
Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - yes
Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - ja för det är ju precis vad jag sysslar med jah..?

 

Tankar & skit:
Har du någon fobi? - sprutor </3

Har du någon allergi? - nej, grymt tacksam över det!

Vad tänker du på innan du somnar? - Anton ;)


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig :3
En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - asså det är ju en taskig fråga, men jag antar mysig kväll med killen! Fast det andra är ju oxå kul... vafan fuck this Q! D:
Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Båda!
Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - inte killar överhuvudtaget.. Anton :*


Vad väljer du?
Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld med åldern 13
Vänskap eller förhållande? - Förhållande
Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Naket ;)
Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - inget av dom!


Senaste 48 timmarna har jag?
Pussat någon? - Ja
Haft sex? - kåta jävla frågor...
Fått en kram av en helt okänd? - Nej
Ringt någon? - Ja
Blivit uppringd? - Ja
Funnit kärleken? - Redan hittat den
Kollat på google? - Haha standard, typ 5 gånger varje halvtimme!

 

 


Vad har du på hjärtat
Postat av: Johanna Öberg

kul med så lång lista:)

2012-03-26 @ 12:32:15
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback