-

vet inte vad att ha som rubrik :S

Jag just nu sitter och deppar som tappat bort mina vänner, hittar dom inte D: och dom svarar inte på sms, fuck life </3

Helt forever alone just nu :C
Igår var en lite hetisk dag, Anton var tvungen att lämna snabbt igår, Danneboi hade tydligen kommit dit och stog och vänta på honom, orkar inte förklara iaf så det blev ett snabbt hejdå :/ men han ringde mig senare, så fick ju prata lite mer med han iaf :D

lägger in lite bilder från idag, skulle vara outfit-bilder men det gick inte så bra :c jaja här är dom iaf :)










har inte redigerat dom förut i lite ljus och färg, några (säger inte vilka) tycker inte jag ska redigera dom så jag har inte gjort det denna gång, hoppas mitt utseénde inte skrämmer dig nu! ;)

okej vi ses, hedö..

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback