Stallet nästa!

Idag vakande jag sådär underbart, tänk er att vakna tätt intill din finaste, fast han höll faktiskt om mig :*
det var en underbar morgon och fler kommer det ju bli nu när han stannar här till Söndag :D

Just nu sitter jag här med Ida ist, Anton min har åkt iväg för att träna, igen.. ;)
Han ska vara med i nån slags tungvikts tävling så nu ska han träna VARJE dag ist för varannan....

Så nu ska jag ta mig chansen att sticka ut i stallet. haha smart hest B-)

Iaf, idag ska jag, Anton och  min familj iväg att bowla och som vanligt vet jag redan att jag kommer ta den stora förlusten ;c fyfan vad jag suger på bowling, nästan tragiskt!

Denna dag kommer nog bli riktigt awesome! :* ♥



Godmorgon på er alla och håll er uppdaterade! :)



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback