So tell me now if you can swim when ropes are wrapped around your limbs

Fyfan vad svårt ställe jag har kommit till, är typ på nått fängelse och jag måste gömma mig runt i mörkret och det går ju fan inte, ser ingenting och alla dörrar  är ju låsta :c haha har dött typ 4 gånger bara nu på morgonen, och man sitter ju och låter och har sig i rummet och vafan alt jag gör för att han ska komma så jag snabbt kan gömma mig.. men nejje så dum verkar den inte va, så sen när man går ut och ska börja leta igen ja DÅ kommer den.. och då ser jag ingenting heller för att min olja till lantern ( lyktan ) är slut, så då springer jag runt och har den efter mig och ser ingenting och jag hittar ingen dörr heller för alla är låsta.. så då hinner den ta mig.. haha fyfan vad jag suger xd


Idag har jag internprao och det är inte så himla kul.. haha la upp på fb hur glad och taggad jag var över det! Kan visa er :)

hihi skriver mer sen! chiao :*

dagens outfit:




dålig pic men jag kan inte ta med min nx100 :c vet inte vad jag gör överhuvudtaget och den fokuserar inte, måste köpa stativ sen! :O










DLo5HV on Make A Gif, Animated Gifs

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback