Och när fan bad jag till dig Gud att jag ville bli sjuk? Bota mig förfan!

ASSÅÅÅ NEEEEJ jag vill inte D: varför just idag?!?!? :c

Men jag ska väl inte gnälla blir att stanna hemma och dö i min ensamhet ( yey to bee me ) fuck life, idag hade jag planerat in lite andra saker ju! This is'nt good at all :(

Men om jag har tur kaaanske det har gett sig tills senare, om jag bara har tänkt att ligga och dö så och äta argi + i ett stort lass och peppra med alvedon eller nå! Fuck this shit...


Ligger just nu i sängen med dunkande huvud och varm som fan och hostar, sen så fort jag rör liite på mig poppar gåshuden ut som i attack eller nått!

Hoppas det gått över tills imorrn, haha för jag tror ju att det bara var för en dag oxå xd men iaf jag hoppas på det! :P

Okej uppdaterar mera sen när jag har nått att berätta, om jag ens kommer ha det idag? O.o
iaf, hejdå... nu ska jag uppta uppdraget: bli frisk och kunna göra dom saker jag vill göra idag!



Vad har du på hjärtat
Postat av: J E N N I F E R

Fin blogg! :)

2012-03-26 @ 20:36:13
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback