Oh sometimes I get a good feeling! <3

Vaknade idag och blev frågad om jag ville ha gröt? xd
HA.HA kul du är mamma... ;)

Men iaf och svara ju såklart nej och på ett mirakulöst sätt somnat om och drömde helt jävla sjukt, var så arg i den drömmen och den kändes så verklig! :o haha vaknade iaf senare och blev som: wtf is happening? O.o

Försökte somna om men misslyckades och tog mig upp för att hämta näspray ist! :3 men jag mår iaf bättre idag och ska ta och slöa idag igen och försöka göra allt för INTE bli så där risig idag igen!

Kanske skola imorrn? jag har faktiskt tur i såntfall och har klarat mig undan dom 3 värsta dagarna! Slutar hyffsat tidigt båda dagarna! :D Och kommer jag ivåg imorrn ska jag krama sönder min lilla älskling! :* fiifään vad jag saknar den människan!

har precis varit ute i stallet nu och this is how I look for today:





och hur jag såg ut innan jag gick ut:





haha körde på näst in till Kissie diet idag xd men har verkligen inget matsug alls när man är sjuk! :o




avslutar med en gif som får stå för mitt avsked för detta inlägg:




XnY031 on Make A Gif, Animated Gifs

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback