Oh, oh Be my baby.. Ohhhhhh <3

Vad fan ska man ha som rubrik nu för tiden? ;o

Iaf... jag skulle berätta lite om vad jag gjorde igår :)
Igår var jag på en föreläsning med nån som hette Mats, åkte dit med Jonna, mamma, Jonnas mamma och några fler, det var med Forver ( Alore Vera ) och fyfan vad intressant det var faktiskt! Ni vet ju hur mycket jag har anteckat, kan ta bild på det sen ;)


Idag har jag fåt sällskap i bussen igen :D  men Anton har streptcocker så jag får inte pussa han :c buhu!
Och imorrn kommer han väl antagligen stanna hem, men jag fårstår han! Hoppas du blir på bättring vägen snart älskling! <3

Hmm... inte så mycket som hänt, skola.. haha nej orka lägger ut lite om "före efter" jag fixat mig i håret och så, men det är olika ljus på dom men ni borde iaf se skillnaden ;) btw.. mitt hår från början är ovanligt platt! :o









klLofs on Make A Gif, Animated Gifs

jag ser as tjock ut på första bilden D: fml...

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback