"Now you're just somebody that I used to know." - Gotye

Idag är det Anton daggemask och min "första månad" :D hihi älskar dig :*

Och så fyller Anna år idag oxå! :) Grattis min fina lilla ängel, hoppas din dag blev perfekt nu! <3 Big hugs from me bro' ;*


Har inte hänt så mycket idag, hälsokontroll och mitt i allt kommer jag på att: Fan jag hade ju sången idag.. jaja blir väl till nästa gång. Då är det ju inte hälsokontroll iaf ;)

Tog med mig städhjälp idag, Jonna ville hänga med så det blev hon och jag som fixade i min garderob IGEN! Hahah nu är den fin tills om typ.. en vecka? Sen är den likdan igen -.- men jag orkar inte vika och skit, jag är fet! Låt mig vara det, tack! Vill jag städa gör jag väl det, ni behöver ju inte gå in i mitt rum och ni inte vill?!? haha rage men iaf x)

blir en liten pratstund med Jonna nu och så ska jag lägga mig snart, goodnight mother fuckers <3




orka matcha kuddarna xd <3



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback