Mys med filt och snart bär det av mot duschen! <3

idag har faktiskt varit riktigt nice! :) Drog hem till pappa och fick sen ett ryck och gick ner på stan och inför skaffa: Capo och massa kläder! :) bilder och sånt får ni morrn för pappas kamera är död :/

är så himla trött, ska snart ta och hoppa in i dushen och raka benen och göra mig fräsh :3 fiiifään!

Efter allt spring på stan åkte vi förbi Spicy Hot och köpte lite mat och så, satt fint dä' :p
As mätt efter all mat och godis, inget mer för idag Emma lilla gmn ;c

iaf bilder och sånt kommer imorrn, kanske en film oxå? ;D ska se om jag kan lära mig texten och lära mig accorden utantill, är nog klart tills imorrn, brukar inte ta mer än en timme att lära mig en normal svår låt. AS nöjd med capot och kläderna var välbehövda. Behövde lite nytt att sätta på kroppen verkligen! :o









Vad har du på hjärtat
Postat av: En tjej som diggar dig :)

Vart har du köpt ditt pannband? det är sjukt snyggt!

btw, älskar din blogg♥

2012-03-17 @ 15:28:49

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback