Men vafan är det för jävla fitta kuks jävla helvetes fel på fb?!?! Jag får seriöst psykiska fel snart -.-

fuck life, fb funkar inte och jag är typ så här i huvet just nu för att jag inte kan skrika eller göra nått ljud ifrån mig: jskdbfsandioöbvosbfl sdjv DÖÖÖÖÖÖÖ!

ÅH JAG HATAR NÄR NÅTT INTE SKA FUNGERA OCH INGET SKA FAN HELLER HJÄLPA! VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ SKITEN? eller har ni oxå så? fitta, kuk,hora och allt och lite t....

brb ska dö..



Nej men jag får damp... och jag kan inte få släppa ut det heller, fan för skolan, skolans tystnad, skolans alla idioter, onödiga försök att göra det till en bra skola... asså du kan inte lära idioter att bli nånting, dom har redan yrket idiot. Låt dom gå, jag pallar inte nån av dom -.-

klago inlägg, haha vafan stå ut med det... go and fuck that bitch fb now så ses vi..

tack och hej.




haha fyfan dör men, jag typ.. nu! xd

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback